Umowa na renowację budynku Urzędu Gminy w Choceniu podpisana
W dniu 30 listopada br., podpisana została umowa na realizację zadania pn. Renowacja obiektu zabytkowego w Choceniu przy ul. Sikorskiego 12. W odpowiedzi na ogłoszone postępowanie wpłynęło aż 10 ofert. Umowa została podpisana z Zakładem Remontowo-Budowlanym Jan i Cezary Błaszczyk z Włocławka na kwotę 1 384 079,36 zł.
Przedmiot zamówienia obejmuje renowację Urzędu Gminy w Choceniu. Celem zadania jest zapobieżenie destrukcji budynku oraz poprawa jego wyglądu zewnętrznego.
Zakres prac przewidziany do realizacji:
- termomodernizacja ścian zewnętrznych, dachu i stropodachu,
- izolacja ścian fundamentowych,
- malowanie ścian zewnętrznych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- remont schodów i podestów wejściowych i zadaszenia nad drzwiami wejściowymi,
- remont pomieszczeń kotłowni,
- wymiana kotła ogrzewania.
Wykonanie inwestycji planowane jest na 2024 rok. Zadanie jest dofinansowane w ramach Rządowego Programu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.