Ustalenie warunków zabudowy
1. Podstawa prawna:
art. 52 ust. 1 oraz art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741, 784, 922, 1873 i 1986).
2. Wymagane dokumenty:
wniosek o ustalenie zabudowy (pobierz wniosek)
2 egz. Mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1.500 lub 1.1000( na jednym egzemplarzu plan zabudowy)
wypis z rejestru gruntów
dane właścicieli działek graniczących z działką planowaną pod inwestycję.
3. Opłaty:
sprawy mieszkaniowe zwolnione są z opłaty
pozostałe decyzje podlegają opłacie skarbowej w wysokości 598.00 zł.
4. Jednostka odpowiadająca:
ref. ds. budownictwa i gospodarki komunalnej
Urząd Gminy Choceń
Tel. 054-284-66-17 w 11
5. Termin i sposób załatwienia sprawy:
30 dni a sprawy szczególnie skomplikowane nie dłużej niż w ciągu 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
6. Tryb odwoławczy:
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem Wójta Gminy w Choceniu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.