Urząd Gminy w Choceniu
Administrator
Artykuł może być już nieaktualny. Został opublikowany ponad 90 dni temu!
Dodane przez:
Szymon Bełkowski
, autor: Ewelina Paszyńska
Gmina Choceń zamierza przystąpić do programu „Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR”.
W ramach projektu uczniowie ze szkół podstawowych i średnich mogą otrzymać do osobistego użytku tablet, laptop lub komputer stacjonarny. Rodzaj sprzętu oraz forma przekazania sprzętu (użyczenie lub przekazanie na własność) ustalona zostanie w późniejszym terminie.
Aby otrzymać wsparcie muszą być spełnione dwa warunki:
- dziecko musi zamieszkiwać na terenie funkcjonowania zlikwidowanego Państwowego Gospodarstwa Rolnego;
- krewny w linii prostej (np. ojciec dziadek, pradziadek, matka babcia, prababcia) musiał zamieszkiwać tą miejscowość i pracować w zlikwidowanym PGR.
Wykorzystanie sprzętu przez dziecko podlegać będzie monitorowaniu przez okres dwóch lat od daty rozliczenia projektu.
W związku z tym w terminie do 29.10.2021 r. w godzinach funkcjonowania Urzędu Gminy w Choceniu, ul. Sikorskiego 12, 87-850 Choceń przyjmowane będą oświadczenia od osób chętnych na uzyskanie wsparcia w postaci sprzętu komputerowego.
Młodzież ucząca się w szkołach średnich, która ukończyła 18 lat składa wniosek samodzielnie.
Złożenie wniosku nie jest jednoznaczne z otrzymaniem dofinansowania. Procedura oceny wniosków i przyznawania środków będzie przeprowadzana przez inne niż Urząd Gminy w Choceniu podmioty. Na poziomie Gminy oświadczenia będą jedynie przyjmowane i następnie przekazywane do instytucji odpowiedzialnej za realizację projektu.
Formularze oświadczeń oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych dostępne są w Urzędzie Gminy w Choceniu lub można je pobrać ze strony - poniżej.
Dokumenty do pobrania: